10 סדרות אייר ג’ורדן הנפוצות בישראל:

10 סדרות אייר ג'ורדן הנפוצות בישראל:

בכל הנוגע לנעלי ספורט אייקוניות, נעלי אייר ג'ורדן ללא ספק הותירו חותם על תרבות הסניקרס ועל תעשיית האופנה כולה. במהלך השנים, שוחררו דגמי אייר ג'ורדן רבים, כל אחד עם הסגנון והסיפור הייחודיים שלו. בבלוג הזה, נצלול לתוך העולם של אייר ג'ורדן ונחקור את 10 סדרות נעלי אייר ג'ורדן המובילות בכל הזמנים!

אייר ג'ורדן 1:

הנעל שהתחילה הכל, ה-Air Jordan 1 תופסת מקום מכובד מאוד בהיסטוריה של נעלי הספורט. העיצובים שלה, שפורסמו בשנת 1985, חוללו מהפכה בתעשייה עם גווני הצבעים הנועזים שלה ולוגו הכנפיים האייקוני. העיצוב הנצחי שלה הפך אותה למרכיב עיקרי בתרבות נעלי הספורט.

אייר ג'ורדן 3:

עוצב על ידי טינקר האטפילד האגדי - ה-Air Jordan 3 הציג את הלוגו של Jumpman ואת יחידת האייר הנראית לעין. עם הדפס דמוי פיל הייחודיי והצבעוניות האייקונית של "המלט השחור", הנעל הזו חיזקה את מעמדה כחביבת המעריצים.

 אייר ג'ורדן 11:

ה-Air Jordan 11 נחשב לעתים קרובות לפסגת העיצוב של אייר ג'ורדן, והביא למגרש אסתטיקה יוקרתית. החלק העליון שלו עשוי מעור מיוחד, האמצע מסיבי פחמן והסוליה החיצונית השקופה שלו הפכה אותו למסובב ראשים. הדגמים "Bred" ו-"Space Jam" עדיין נפוצים עד היום.

 אייר ג'ורדן 4:

עם לוחות הרשת הייחודיים שלו, כנפי תחרה מפלסטיק ורצועות קרסול תומכות, ה-Air Jordan 4 סיפק גם סגנון וגם פונקציונליות בו-זמנית. הדגמים הפופולרים "אדום אש" ו"ברד" הפכו לסמלים שחרוטים בזכרון של המותג הנחשק.

 אייר ג'ורדן 6:

התפרסם על ידי מייקל במהלך זכייתו הראשונה באליפות ה-NBA, ה-Air Jordan 6 הציג תכונות חדשניות כמו לשונית העקב המעוצבת ויחידת Air גלויה לעין. הדגם "אינפרא אדום" או Infra red בולט כאחד האהובים ביותר בסדרת אייר ג'ורדן 6.

 אייר ג'ורדן 5:

בהשראת מטוסי קרב ממלחמת העולם השנייה, הציג ה-Air Jordan 5 לשון שמחזירה אור, כןכן שמעתם נכון, ובנוסף לזה סוליית גומי שקופה ומערכת נעילה שעשויה מתחרה ייחודית. המהדורות "Grape" ו-"Black Metallic" הן בין המהדורות הנחשקות ביותר.

 אייר ג'ורדן 13:

ה-Air Jordan 13, הידוע בעיצוב המלוטש ובפרט ההולוגרפי (תלת מימדי) "עין החתול" שלו, הוא אכן דבר שמשדר אלגנטיות רבה. רמת הביצועים הגבוהה מאוד והמהדורה "He Got Game", שהתפרסמה על ידי הסרט באותו השם, חיזקה את מקומו בהיסטוריה של נעלי הספורט.

 אייר ג'ורדן 12:

בשילוב יוקרה וביצועים, ה-Air Jordan 12 כללה חלק עליון מעור מלא ומגן בוץ א-סימטרי ייחודי. מהדורת "משחק השפעת", שלבשה ג'ורדן במהלך הופעת פלייאוף אגדית, הפכה לסמל אייקוני של חוסן.

 אייר ג'ורדן 7:

ה-Air Jordan 7 הציג עיצוב יעיל יותר, בהשראת אמנות שבטית אפריקאית. סרבל הניאופרן שלה והדוגמאות הגיאומטריות הצבעוניות הפכו אותה לנעלי ספורט בולטות. המהדורה "ארנבת", הקשורה לסרט "ספייס ג'אם", נותרה חביבת המעריצים.

 אייר ג'ורדן 2:

ה-Air Jordan 2 נפרדה מהמיתוג המסורתי של נייקי. היא הציגה אלמנטים יוקרתיים עם האומנות האיטלקית שלה. הצללית המהודרת והחומרים המובחרים הופכים אותה לקלאסיקה נצחית.

אז....

 אם נרצה לסכם לכם את המותג אייר ג'ורדן נוכל להגיד שזה מותג על שפרץ בעקביות את הגבולות של עיצוב נעלי ספורט בעולם, ויצר נעליים אייקוניות שחוצות דורות. מהאייר ג'ורדן פורץ הדרך הראשון ועד האייר ג'ורדן 2 היוקרתי והאייר ג'ורדן 11 החדשני, כל דגם ברשימה זו מילא תפקיד משמעותי בעיצוב תרבות נעלי הספורט. בין אם אתם חובבי סניקרס מושבעים או פשוט מעריכים נעליים יוצאות דופן, 10 הנעליים המובילות של אייר ג'ורדן הן עדות למורשת המתמשכת של המותג ולהשפעה המתמשכת של גדולתו של מייקל ג'ורדן האגדי

חזור לבלוג

השאר תגובה

שימו לב, יש לאשר את ההערות לפני פרסומן.